Ігри як новий спосіб навчання

Чи Ви зустрічали коли-небудь дитину, яка взагалі не любить ігри? Те саме стосується й дорослих. Ігри підсвідомо асоціюються у людей з приємним, захоплюючим і цікавим відпочинком. А якщо ці ігри сприяють появі нових знань та розвитку особистості, то стають не лише цікавими, а ще й корисними.

Так шахи, які були винайдені в Індії понад півтори тисячі років тому, досі залишаються ефективним інструментом для розвитку логічного мислення. А з розвитком цивілізації та інформаційних технологій список корисних, розвиваючих ігор значно розширюється, створюються комп’ютерні, мобільні та веб-додатки.

Останнім часом в освітніх закладах світу все більшої популярності набуває метод гейміфікації (від англ. geimification) – використання ігор в навчальному процесі. Гейміфікація дозволяє викликати в учнів інтерес до навчання, полегшити процес сприйняття та засвоєння нової інформації, оцінити власний (навіть незначний) прогрес та внести елемент суперництва.

Сьогодні існує безліч гейміфікованих інтернет-ресурсів з різної сфери діяльності. Зокрема, популярним онлайн-ресурсом для вивчення англійської мови є проект LingvaLeo. Увесь процес вивчення мови побудований за принципом гри, в якій користувачеві дається певний набір завдань, за виконання яких нараховуються бали досвіду, підвищується рівень, надаються певні бонуси. В якості завдань можуть виступати читання та переклад тексту, перегляд відео, прослуховування аудіозапису, вивчення нових слів, граматики. Користувач за бажанням може відмовитися від завдання, яке йому не подобається, а може взагалі замість виконання завдань знайомитися з тим матеріалом, який йому до вподоби, отримуючи за це таку ж нагороду, як і за виконання завдань. Наприклад, якщо людина любить слухати музику, вона може вивчати англійську мову шляхом прослуховування і перекладу улюблених пісень.

Граючи в ігри, можна вивчати історію. Цікавим є інтерактивний квест по історії франції “Гра: переживіть усі революції”, розроблений Єкатериною Мартем’яновою та Світланою Яцик. Браузерна flash-гра “1066” зображує ключові події завоювання Англії норманами.

За допомогою ігор можна вивчати правила поведінки та етикету, мови програмування, розвивати навики мислення, правопису, навчитися працювати з комп’ютерними програмами і ще багато-багато іншого.

Таким чином, гейміфікація дозволяє користувачеві самостійно обирати, що саме, у який спосіб і коли вивчати. А головне — навчання проходить легко і невимушено.

Автор: Анастасія Лєженцова

Вам також можуть сподобатися Ще від автора

Залиште відповідь

Ваша електронна адреса не буде опублікована.