Проект Facebook Open Source презентував Flick – одиницю виміру часу, альтернативну стандартній секунді. Назва є скороченням від «frame tick» – «клацання» або «ривок». За задумом його творця Крістофера Хорвата, flick спростить розробникам програмного забезпечення (ПЗ) процес синхронізації відео та аудіо кадрів. Нова одиниця відповідає 1/705600000 секунди або приблизно 1,41723356 наносекунди.

Так, наприклад, існуючий стандарт для відеоігор становить 60 кадрів в секунду. Це означає, що кожен окремий кадр перебуває на екрані протягом 16,667 мілісекунд.

Десяткові цифри не дуже зручні під час роботи з різними швидкостями кадрів. Flick усуває ці складності, замінюючи десяткові числа цілими. Так при 60 кадрах на секунду кожен кадр відповідає 11760000 флікам. Таке число набагато легше ділити чи підсумовувати.

Ще одна важлива перевага Flick – загальнодоступність. Facebook подбав про випуск документації щодо його використання з відкритим вихідним кодом. Тепер практично кожен бажаючий розробити власне ПЗ може її завантажити і використовувати.